Program

08:00  Registrace a snídaně

09:00  Zahájení HRko 2020 | VEMA Hlavní stage

09:15 Hana Williams Musilová | "Malé ,,firmy‘‘ uvnitř firmy" | VEMA Hlavní stage

 

"Jsem zástupcem druhé generace naší rodinné firmy, kterou v roce 1992 založil náš táta společně s maminkou. Společně s mým bratrem a manželem se s vášní staráme a rozvíjíme náš rodinný business, po boku našich zkušených manažerů, stavařů, strojařů a jednoduše všech našich lidí. Baví nás to, protože jsme přesvědčení o tom, že naše podnikání má smysl. Věříme, že nejlepší je být nejlepší!"

 

09:45 Zuzana Melicheríková | "Naklonujte si své Superman(k)y aneb předurčeni k úspěchu" | VEMA Hlavní stage

 

Přednáška založená na praktickém a reálném případu realizovaném pro online supermarket Rohlik.cz. Představíme společně online nástroj Job Matching z dílny TCC online, díky kterému klient dokáže už při náboru identifikovat kandidáty, kteří nejvíce ladí s firemní kulturou přes klíčové kompetence. Propojením firemních kompetencí, měřitelných výsledků a psychodiagnostických metod získává firma silný nástroj pro skutečně efektivní nábor.

 

09:45 Marta Fabiánová | "Naklonujte si své Superman(k)y aneb předurčeni k úspěchu" | VEMA Hlavní stage

 

Přednáška založená na praktickém a reálném případu realizovaném pro online supermarket Rohlik.cz. Představíme společně online nástroj Job Matching z dílny TCC online, díky kterému klient dokáže už při náboru identifikovat kandidáty, kteří nejvíce ladí s firemní kulturou přes klíčové kompetence. Propojením firemních kompetencí, měřitelných výsledků a psychodiagnostických metod získává firma silný nástroj pro skutečně efektivní nábor.

 

10:15 Pracovní skupina | FOOD Atelier

HRko-pracovní skupina

10:15-10:45  Diskuse se spíkry | VEMA Hlavní stage

10:30  Coffee break | slaný - gastro sál

10:30  Coffee break | sladký - Festival sál

10:30  Winhead | FESTIVAL STAGE

10:50  Multisport | FESTIVAL STAGE

 11:10  BorovecLegal | FESTIVAL STAGE

11:40 Alena Zímová | "Interní rozvojový projekt" | VEMA Hlavní stage

 

Na HRko #4 přiveze interní rozvojový projekt VZP ČR velké postojové změny u pracovníků front office zaměřený na plošné zavedení a dlouhodobou udržitelnost standardů péče o klienta a proklientského přístupu na 180 klientských pracovištích Všeobecné zdravotní pojišťovny.

 

12:10 Heureka Group | VEMA Hlavní stage

12:40 - 13:10 Diskuse se spíkry | VEMA Hlavní stage

13:00 OBĚD | GASTRO SÁL

13:30 RECRUITMENT STAGE| FESTIVAL STAGE

14:00 JOBKA| FESTIVAL STAGE

14:20 5. partner| FESTIVAL STAGE

14:40 6. partner| FESTIVAL STAGE

15:10 Alena Vlčková | Úspěšná společnost i pro uchazeče na trhu práce | VEMA Hlavní stage

 

Digiteq (dříve e4t electronics for transportation) prošel v posledních letech významnou transformací. Mimo mnohé jiné ambiciózní mety si v Digitequ v roce 2016 stanovili cíl stát se jedním z nejatraktivnějších zaměstnavatelů. V té době se ten nápad zdál být utopický, nicméně přes tristní míru fluktuace (30%), problematickou pověst na pracovním trhu, nezajímavé mzdy a firmu s mnoha nespokojenými zaměstnanci se za 3 roky stali společností plné zaměstnanců, kteří si svého zaměstnavatele váží a Digiteq se stává symbolem dobré a úspěšné společnosti i pro uchazeče na trhu práce. A právě o tom, jaká byla jejich cesta, bude Alena na letošním HRku #4 vyprávět.

15:40 Eliška Novotná & Ladislav Onderka | Jak udržet loajalitu zaměstnanců | VEMA Hlavní stage

 

Neutuchající nadšení pro lidi a jejich rozvoj se prolíná jeho téměř dvacetiletou praxí v HR. V IKEA se jako Recruitment, Selection&Onboarding Leader pro ČR, SK a Maďarsko setkává s výzvami, které jsou známé všem HR manažerům – jak vybrat správné lidi do týmu, jak udržet loajalitu zaměstnanců, jak vytvořit lepší podmínky pro rodiče s malými dětmi nebo zaměstnance ve věku 50+. Láďa má v tomto směru bohaté zkušenosti, o které se s vámi rád podělí. Nechte se inspirovat přístupem IKEA, která se stala love brandem nejen v prodeji nábytku a bytového zařízení, ale i jako zaměstnavatel. A to vše určitě díky skvělé firemní kultuře a IKEA hodnotám.

16:10 Lumír Tesař | Jak za pomoci interních zdrojů vytvořit a rozjet náborovou reklamní kampaň | VEMA Hlavní stage

 

Lumír Tesař je personálním ředitelem Škoda Transportation a už jste ho mohli na živo zažít na prvním HRku, kde prezentoval případovku náboru mladých talentů v Česku i v zahraničí. Letos bude jeho tématem návod na to, jak pouze za pomoci interních zdrojů vytvořit a rozjet náborovou reklamní kampaň, která se stane magnetem pro lidi všech pozic. Lumír vám krok-za-krokem ukáže, jak nad kampaní přemýšleli, co je jejím cílem, kdo se na ní podílel a exkluzivně na HRku představí i všechna čísla a výstupy.

  16:40 Záverečný panel se spíkry

17:00 Diskuse se spíkry | VEMA Hlavní stage

17:00 Coffee break

18:00 Oficiální ukončení HRko #4

...u toho přeci nesmíte chybět


Prodej vstupenek zajišťuje aplikace SimpleTicket.cz.