Partner Festival HR

HRko se rozšiřuje o Festival HR. Budete u toho?

 

Kdo se k nám už přidal?

Společnost Vema vyvíjí informační systémy pro oblasti řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky. Mezi její zákazníky patří státní i soukromé organizace v ČR i na Slovensku.
Víme, že každá firma je jen tak úspěšná, jak dobří lidé v ní pracují. Proto pomáháme našim klientům, aby si vybírali ty nejlepší zaměstnance, efektivně je rozvíjeli a cíleně motivovali. Poskytujeme kvalitní online nástroje pro práci s lidmi, zejména širokou škálu dotazníků a testů v rámci online psychodiagnostiky, nástroj pro 360° zpětnou vazbu, zaměstnanecké průzkumy a nástroj pro okamžitou zpětnou vazbu – Perfeed. Díky vzájemné spolupráci v rámci TCC group přinášíme klientům vyšší přidanou hodnotu a komplexní rozsah služeb.
Marcela Suková
TCC online s.r.o.

TCC online s.r.o. Rohanské nábřeží 671/15 Praha

OKBase
Jsme česká softwarová společnost. V oboru ICT úspěšně působíme 30 let. Naše rozsáhlé informační systémy používá státní správa i komerční firmy. Najdete nás v Praze, v Brně a Ostravě. Zaměřujeme se převážně na vývoj a integraci vlastních aplikačních programových systémů. Historie, odborná znalost a dobré reference z velkých i menších projektů jsou naší konkurenční výhodou. Nejvíce zkušeností máme v sociální oblasti a oblasti zaměstnanosti. Více než 300 firem ze soukromé i státní sféry si vybralo náš program OKbase jako partnera pro správu kompletní personálně – mzdové agendy zaměstnance. Programujeme ale také například mobilní aplikace, software pro monitoring a analýzu práce robotů nebo platformu pro bezpečnou komunikaci šifrovanou technologií blockchain. Hledáte-li spolehlivého partnera pro projekt s kritickými nároky na výkon, bezpečnost a dostupnost, oslovte nás.
Jsme česká společnost zabývající se IT bezpečností, tvorbou firemních intranetových řešení, personálních procesů a digitalizace. Specializujeme se také na zakázkový vývoj softwaru. Naším klíčovým produktem je personální software Pinya HR, který v současné době používají tisíce uživatelů v Evropě a Asii. Díky mladému vývojářskému týmu přicházíme s inovativními nápady, které jsou zákazníky oceňovány v tuzemsku i celém světě. Během působení na trhu jsme realizovali řadu intranetových řešení založených na SharePoint platformě u středních i velkých firem napříč nejrůznějšími odvětvími.
Ondřej Gryc, obchodní ředitel

obchod@pinya.cz

734 558 090

Firma MultiSport Benefit působí na českém trhu již 10 let. Produktem společnosti je partnerská síť nasmlouvaných pohybových a relaxačních zařízení, kterou lze volně navštěvovat s kartou MultiSport v rámci ČR a SR. MultiSportka kompenzuje pracovní vytížení zaměstnanců. Do 99 % zařízení je s kartou MultiSport volný vstup. Součástí karty je i věrnostní program MultiClub a online platforma na cvičení My MultiSport. MultiSport vytváří také širokou škálu eventů, které zaměstnance rozhýbou a pobaví. Více na www.multisport.cz.
MultiSport Benefit, s.r.o.

Lomnického 1705/9, 140 00 Praha

+ 420 220 188 700

WINHEAD Challenger
Aplikace obsluhovaná externím týmem, která je interní sociální sítí, inspirující zaměstnance k aktivitám a inovativnímu myšlení, podporující budování firemní kultury a emloyer brandingu. Zkrátka aplikace, kvůli které vás budou zaměstnanci milovat!
Tomáš Winkler
WINHEAD Challenger

724033668

Gusto Karta
Gusto Karta je stravenková a benefitová karta. Těšíme se na Vás:-)
Gusto Karta

Doudlebská 1699/5, 140 00 Praha 4

222 701 255

Telemedicína v oblasti vyšetření zraku pro manažery
Radovan Knap

Riegrovo nám. 179 - dům Vogl, Kroměříž

777 744 574

Edenred je světovou jedničkou v oblasti předplacených zaměstnaneckých benefitů Jsme tradičním a spolehlivým partnerem mnoha českých firem, které hledají moderní a atraktivní řešení benefitů pro své zaměstnance. Předplacená čipová Mastercard karta Edenred Card nabízí možnost mít stravenky a volnočasové benefity na jedné kartě na jméno zaměstnance. Finanční prostředky zaměstnavatel pravidelně dobíjí do peněženek na stravování a volnočasové aktivity. Edenred Card tak spojuje výhody stravenkové platební karty Ticket Restaurant® a volnočasové benefitní karty Edenred Benefits. Platforma cafeterie Benefity Café umožňuje on-line čerpání všech zaměstnaneckých benefitů včetně stravování.
Martina Horáková
Edenred

+420 604 654 781

360 000+ spokojených studentů, 260+ odborných a soft skills videokurzů a 100+ lektorů, kteří jsou špičkami ve svých oborech. To je Seduo.cz - největší český online vzdělávací portál pro vaše zaměstnance. Dáváme jim možnost naučit se vše, co potřebují pro svou práci a osobní rozvoj. Pohodlně a bez nutnosti dojíždění na školení.

Stavte se u nás na stánku, ukážeme vám Seduo.cz pro studenty i firemní administraci, zodpovíme všechny vaše dotazy, spustíme vám zkušební verzi na 3 týdny zdarma a probereme vaše individuální potřeby.

Více informací o Seduo.cz najdete zde:
https://www.seduo.cz/pro-zamestnavatele

Kromě toho se můžete těšit na přednášky na téma firemního vzdělávání v datové laboratoři LMC.
Jana Schnappelová, marketingová manažerka,

jana.schnappelova@lmc.eu

MBA Morava
Profesní vzdělávání s unikátním konceptem studia.
MBA Morava

Spojů 835/2 708 00 Ostrava-Poruba

+420607130428

education(al) network for transformation
V EDUNETTu máme rádi praxi a tak jsme sestavili produkty, které jsou založeny především na reálných zkušenostech - STUDIUM PRŮMYSLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ a STUDIUM LEAN TRANSFORMACE. Jsou plné simulačních her, aplikací v reálném procesu, případových studií a vlastních zkušeností s transformací. Nic víc.
Ing. Miroslava Stöhrová

+420 724 257 379

Logistická akademie dělá svým know-how a logistickými kurzy, jež pořádá, z logistiků ještě větší profíky. Otevřené i incompany školení pro logistiky vedené profesionály z praxe, kteří vám předají maximum z daného tématu. Logistická akademie je také přední vzdělávací instituce, která certifikuje praktikující logistiky. Ti se pak mohou pochlubit světově uznávaným titulem ALog., CLog., MLog. nebo PLog.
Hledáte talentované studenty a absolventy, kteří budou pro vaši firmu trefou do černého? Makáte na svém employer brandingu? Kontaktujte Kariérní centrum VŠB-TUO! Prostřednictvím našeho nového k+portálu (http://kportal.vsb.cz/) a dalších služeb pro studenty máte jedinečnou příležitost budovat svou značku a oslovit přesně ty, kteří zapadnou do vaší firemní kultury. U nás najdete to pravé.
Firemky
Organizujeme firemní akce - teambuilding, teamspirit. Pomáháme s produkcí a koordinací akcí. Tvoříme zábavné programy na klíč.
Firemky s r.o.

Chamrádova 682/28 Ostrava - Kunčičky 718 00

775949273

Jsme společenská a kulturní centra fungující v Ostravě-Zábřehu (Akord) a Ostravě-Porubě (Poklad).

Kromě pestré nabídky kulturních a vzdělávacích akcí nabízíme i pronájem prostor pro akce nejrůznějšího typu - konference, kongresy, semináře, školení, rodinné i firemní oslavy, garden party, plesy a setkání. Máte nápad pro realizaci firemní akce? Chcete uspořádat firemní večírek? Zajistíme kompletní event servis pro uspořádání jakýchkoli akcí s maximálním pohodlím – zařídíme vše za Vás. Zvládneme připravit akce od 2 až po 1000 osob. Disponujeme vlastní restaurací. Ta zajišťuje komplexní cateringové služby a jídla po celý den.

Poklad v Ostravě-Porubě bude znovuotevřen v létě 2021. je momentálně v rekonstrukci. Jeho znovuotevření proběhne v roce 2021.

Již teď přijímáme rezervace a můžeme pro vás uspořádat akce v amfiteátru za Pokladem, který již tři roky funguje jako letní scéna (koncerty, divadla, letní kino).

Disponujeme hotelem s kapacitou 20 lůžek a vlastní restaurací. Ta zajišťuje komplexní cateringové služby a jídla po celý den.
Michal Kubíček

+420 720 759 550

Innobooster Voucher
Innobooster Voucher je finanční nástroj dotačního titulu podpory podnikání v MSK. Cílem tohoto dotačního titulu je vytvoření nového pracovního místa pro tzv. InnoBoostera. Moravskoslezský kraj chce prostřednictvím tohoto dotačního titulu podpořit inovační potenciál malých a středních podniků, jež povede k tvorbě nových produktů/služeb či rozšíření podílu na trhu/trzích.

InnoBooster: https://www.ms-ic.cz/expanze/innobooster-voucher/, Potřebujete člověka, který nakopne inovace služby, produktu či procesů u vás ve firmě? Rádi byste takového člověka zaměstnali, ale je pro vás až příliš nákladný? Poradíme vám, jak na to.

Expat Centre pro internationals: https://www.ostravaexpat.eu/ Zaměstnáváte cizince v THP pozicích? Nabízíme kontaktní místo a eventy pro cizince a jejich rodinné příslušníky. Máte zájem zaměstnat vysokoškolsky vzdělaného cizince? Dokážeme vás propojit a zajistit potřebný support. Potřebujete pro stávající zaměstnané cizince podpůrné služby? Stavte se, pomůžeme vám.
Zlepšujeme svět práce. Možná jste nikdy neslyšeli o LMC, ale o online produktech, které vyvíjíme a tvoříme, určitě ano. Patří mezi ně známé značky jako Jobs.cz nebo Prace.cz, ale i nové produkty jako Práce za rohem nebo Atmoskop.cz, které propojují lidi s těmi správnými nabídkami. Firmám pak usnadňujeme nábor prostřednictvím náborového systému Teamio. A se Seduo.cz šlapeme do vzdělávání zaměstnanců. Věříme totiž, že se lidé budou muset čím dál více vzdělávat, aby uspěli v měnícím se světě. Zároveň pořád děláme na něčem novém – v naší dílně je hned několik produktů, které mají dobře našlápnuto. Jsme tu rovným dílem pro HR i pro kandidáty, protože věříme v symbiózu. A také, že kdo hledá, najde.
Jsme specialisti na práci s lidmi a dokážeme rozvinout jejich potenciál. Zvyšujeme engagement firem a jejich zaměstnanců.

Naše práce nás baví a u našich klientů je to vidět!
Martin Kučera
JuiceUP

778 527 033

Poskytujeme komplexní právní služby se specializací na oblast pracovního a obchodního práva. Nasloucháme individuálním potřebám každého klienta a jsme zvyklí být neustále k dispozici - věříme, že právě díky této filozofii, maximálnímu nasazení v každé oblasti a našim vynikajícím výsledkům, které odrážejí naše nadšení pro právo a hodnoty, vytváříme dlouhodobá partnerství. Nabízíme nejen dlouhodobé / ad-hoc právní poradenství nebo zastoupení při řešení konkrétních soudních sporů, ale organizujeme také právní školení, a to ať již skupinová, nebo také individualizovaná „na míru“.
Linkedin & digitaalní PR
Už řadu let zajišťujeme digitální PR předním českým i moravskoslezským firmám na sociálních sítích a v online světě. Naší úzkou specializací ale také je marketing na sociální síti Linkedin, kde jsme schopni rozjet jak komunikační marketingovou kampaň pro vaši společnost s cílem posílit povědomí o vás jakožto o skvělém zaměstnavateli, ale také jsme schopni vás s Linkedin kompletně naučit. Jak tvořit obsah, jak si vyšperkovat vlastní profil nebo jak vyhledat klíčové lidi do vaší firmy.
WOclub je česká sportovní značka z Ostravy, která se zaměřuje na produkty na posilování vlastní vahou.💪 V Česku stojí už přes 200 jejich street workoutových hřišť a pořídit si od nich můžete vše pro venkovní workout hřiště i vybavení vnitřní firemní posilovny. Vše najdete na www.WOshop.cz nebo www.woclub.cz 👈👀
WORKOUT CLUB PARKS s.r.o.

+420 773 037 074

Mládá, ale přesto zkušená firma. Jsme tým profesionálů dohromady s více než 40letou praxí v oblasti vývoje aplikací a her. Náš příběh začal před mnoha lety ve společných kancelářských prostorách herního studia. Postupem času jsme si začali uvědomovat, že chceme rozšiřovat svou oblast působnosti i ve sféře virtuální a rozšířené reality. A proto vznikla nová společnost TASTY AIR, ve které chceme zůročit naši praxi z herního a filmového prostředí a předat tyto zkušenosti do prostředí B2B. Za přidanou hodnotu TASTY AIR považujeme obrovské zkušenosti s nejmodernějšími technologiemi, enginem Unity 3D a optimaliací VR a AR scén tak, aby byli přístupné komukoliv a na jakémkoliv zařízení. Neváhejte se na nás obrátit s dotazy, rádi a ochotně vám odpovíme.

+420 774 954 258

JOBka je chytrá aplikace pro zaměstnance a představuje nový rozměr firemní komunikace. JOBka díky své modularitě uspokojí Vaše potřeby na efektivní komunikaci se zaměstnanci a automatizaci procesů. Buďte se zaměstnanci ve spojení, informujte je, dostávejte rychlý a přesný feedback a ulehčete si práci.

Přijďte za námi do stánku, kde se dozvíte o efektivním využití Jobky ve firmě a o úsporách času a nákladů.
Hlavním posláním Talentor Advanced Search je přímé vyhledávání a výběr zaměstnanců - Executive Search. Ke své práci využíváme metodiku Performance Based Hiring, díky níž máme velmi přesné informace nejen o prostředí ve společnostech, pro které pracujeme, ale, a to je nejpodstatnější, také o práci, která daného člověka na konkrétní pracovní pozici čeká. Mimo nábor se na nás ale můžete obrátit i v řadě dalších oblastí, jako je personální poradenství, outsourcing mzdového účetnictví a personální administrativy, průzkum trhu, interim HR, outplacement, psychodiagnostika, koučing, mentoring apod. Patříme do mezinárodní sítě Talentor International, která byla letos zařazena do žebříčku 40 nejlepších globálních executive search firem Hunt Scanlon Global 40 https://huntscanlon.com/global-40/. Mezinárodní síť nám velmi usnadňuje pracovat na přeshraničních projektech.

+420 777 730 232

Máte dotaz k partnerství na HRko? Zeptejte se nás...

Jiří Kratochvíl
organizátor
Jirka organizuje akce už řadu let, do Ostravy a Opavy přivezl titány online businessu v globálním měřítku (Oliver Dlouhý, Ondřej Bartoš, Tomáš Čupr, aj.), organizoval obchodní snídaně v Opavě, moderoval ostravské Business for Breakfast a živí se marketingem na sociálních médiích.
Petr Juříček
organizátor
Petr je šéf ostravské buňky Business for Breakfast, která sdružuje podnikatele z různých oborů. Navíc je networker tělem i duší a k tématu HR má určitě co říct. I když na HRku asi mluvit nebude, ale zajistí, aby atmosféra na akci byla nezapomenutelná.
Soňa Fírková
koordinace
Soňa je u HRka od začátku a je velkou oporou našeho týmu. Stará se o bezproblémový chod celé akce i o spokojenost posluchačů i partnerů akce.
Souad Kratochvílová Kafi
Souad je v týmu čerstvě, ale odvádí skvělou práci při organizaci pracovní skupiny ambasadorů, která v roce 2019 proběhne na HRku vůbec poprvé. Zajišťuje také komunikaci na Linkedin a další organizační záležitosti.