Silná stránka OKbase – evidence + plánování docházky a směn
11:30
OKbase room - Učebna 3 / 2. patro
Potřebujete mít systém pro docházku v souladu s legislativou i vašimi provozními potřebami?
Máte dojem, že neexistuje řešení, které by vaše potřeby naplnilo? Že u vás je to složité a nevíte, jak by to šlo zjednodušit? Přijďte na naši přednášku, kde vám ukážeme, co všechno je možné a probereme nejčastější dotazy současných zaměstnavatelů:
- Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby
- Jak správně naplánovat směny (vyrovnávací období, saldo směn…)
- Jak funguje automatické hlídání salda směn?
- Jak to udělat, aby systém plánoval směny za mě?
- Může AI pomoct s obsazováním lidí na směny?
- Co je burza směn?
Buďte pány času – doslova. 🙂
Silná stránka OKbase – evidence + plánování docházky a směn
Docházka, její plánování, evidence i uzavírání je naší silnou stránkou. Umíme využívat různé způsoby evidence docházky (vaše či námi pronajaté HW terminály s použitím identifikačních karet či čipů, webové či mobilní terminály s využitím NFC tagů či Bluetooth majáků včetně možnosti povolených geolokací), různé formy rozvrhování pracovní doby (pevné, pružné, rovnoměrné i nerovnoměrné rozvržení s využitím manuálního či automatického plánování směn, kapacitní plánování, optimalizace plánování směn s využitím AI, atd.), plánování nepřítomností včetně specifických požadavků zákazníků na uživatelské nepřítomnosti s hlídáním nároku, krácení, apod., evidence práce na jednotlivé projekty či zakázky, plánování přesčasové práce, pohotovostí mimo pracoviště, evidence příplatků za noc, víkendy či svátky, uzavření a schválení docházky na konci měsíce a přenos docházkových dat do mzdového modulu OKbase či mzdového systému třetí strany.
Kdo je Lukáš Kříha
Posledních 15 let je náplní Lukášovy práce kompletní implementace docházkového modulu OKbase u zákazníků. To zahrnuje obvykle analýzu použití systému u zákazníka, nastavení systému, zaškolení klíčových uživatelů a vedoucích pracovníků a také podporu a konzultace se zákazníkem v průběhu implementace. U stávajících zákazníků dále řeší implementace nových funkcionalit nebo vytváření uživatelských reportů či výstupů pro externí systémy. Na jaké realizované zakázky je nejvíce hrdý? Prý Billa – to je plánování směn a evidence docházky pro 250 prodejen, centrálu a logistiku, 12 000 zaměstnanců. Dále třeba Všeobecná fakultní nemocnice v Praze, ministerstva školství, životního prostředí nebo místního rozvoje či firmy jako Delirest, Bonavita, Czechinvest, Huawei, GE Aviation, ROCHE, Toptrans a další.
Program
11:30
Vstupenky (ceny bez DPH)
4 444 Kč
Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
5 555 Kč
Standardní cena (bez DPH)
do 07.10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek
7 777 Kč
Last call (bez DPH)
od 8. 10. 2024
1 vstupenka
- celodenní vstupné na HRko
- všechny stage
- catering
- inspirativní případovky
- inspirativní hosté
- networking a výměna zkušeností
- festival HR řešení
- workshopové HR rooms
- before party za malý příplatek