Úvod Partneři Elanor a.s.

Elanor a.s.

Produkt

Jsme mezinárodní společnost s českou centrálou a s pobočkami v řadě zemí střední a východní Evropy. Poskytujeme komplexní řešení pro oblast řízení lidských zdrojů. Od roku 1991 dodáváme vlastní software pro výpočet mezd a vedení personální agendy, který je stále vyvíjen a aktualizován na základě změn v legislativě a požadavků zákazníků. Za dobu svého působení jsme se stali partnerem více než 700 klientů. Naše produkty a služby jsou využívány v různorodých odvětvích – počínaje bankovnictvím, přes stavebnictví, výrobu a přepravu, až po státní správu a vysoké školy.

 

Zaměření firmy

SOFTWARE ELANOR GLOBAL JAVA EDITION
EGJE je unikátní a komplexní informační systém pro vedení mzdové, personální a docházkové agendy pro středně velké a velké společnosti z různých oborů. Je pravidelně legislativně aktualizován a otevřený pro další rozvoj a konfiguraci dle individuálních potřeb zákazníka.

ELANOR HR PORTÁL
Elanor HR portál je jednoduché uživatelské rozhraní systému EGJE, se kterým plně sdílí data a funkce jako jeho integrální součást. Je určený všem zaměstnancům a manažerům z různých oblastí činnosti. Jeho ovládání je intuitivní bez nutnosti znát systém EGJE. Přístup do systému je maximálně zabezpečený.

ELANOR SERVICE PORTAL
ESP je on-line komunikační prostředek, který plní funkci helpdesku a je účinnou podporou pro naše klienty. Zároveň zastává podporu klíčové služby mzdového outsourcingu, kde slouží ke vzájemné výměně dat za pomoci vstupních a výstupních workflow a je tak průvodcem celého procesu zpracování mezd.

EGJE BASIC SOFTWARE
Elanor Global Java Edition Basic je cloudový HR informační systém pro vedení mzdové a personální agendy zaměřený na segment menších
starosti se zajištěním jeho provozu a administrace potřebné infrastruktury. Přístup k aplikaci probíhá přes webové rozhraní, prostřednictvím internetu je možný odkudkoliv.

 

Služby Elanor
▪ EGJE CLOUD: Umožňuje přístup do našeho systému vzdáleně pomocí počítače s internetovým prohlížečem. Nemusíte se starat o funkčnost softwaru, jeho správu i ochranu uložených dat zajistíme my.
▪ MZDOVÝ OUTSOURCING: Tato služba představuje kompletní zpracování mzdové agendy za dostupné ceny od zpracování vlastních mezd až po zastupování při jednání se státními institucemi.

▪ PERSONÁLNÍ OUTSOURCING: Nabízíme našim zákazníkům podporu, součinnost a poradenství také v oblasti správy lidských zdrojů se zázemím odborných pracovníků, kteří se starají o včasné a bezchybné zpracování dokumentů a procesů. Odpadá řešení zastupitelnosti
personalisty.
▪ ELEKTRONICKÉ PROHLÁŠENÍ POPLATNÍKA DANĚ ROČNÍ ZÚČTOVÁNÍ DANÍ: Zaměstnanec si vyřídí vše potřebné elektronicky bez nutnosti dokládání všech dokumentů v tištěné podobě.
▪ Zajištění DAŇOVÉHO PORADENSTVÍ

Vstupenky (ceny bez DPH)

4 444

Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek

5 555

Standardní cena (bez DPH)
do 30. 9. 2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek

7 777

Last call (bez DPH)
od 1. 10. 2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek