
Existuje gen loajality? A je loajalita vždycky nutně výhrou? Data mluví jasně!
Marta je absolventkou katedry sociologie na FSS MU v Brně. 15 let působila v TCC jako odborný konzultant a posléze manažer týmu konzultantů. Zastřešila a realizovala projekty v oblasti náboru a rozvoje zaměstnanců napříč pozicemi. Dlouhodobě spolupracuje na vývoji a updatu produktů jako jsou assessment a development centra, individuální rozvojové zpětné vazby, koučování, stínování, 360° zpětná vazba, průzkumy spokojenosti či kariérové poradenství. Je absolventkou vzdělávacího programu „Personalista – manažer lidských zdrojů“, akreditovaného MŠMT a koučovacího výcviku akreditovaného ICF. V TCC online působí od roku 2019 jako Managing Director.
Data ze zaměstnaneckých průzkumů a pracovní psychodiagnostiky TCC online ukazují, že skutečná loajalita nevzniká náhodou, ale vychází z několika klíčových faktorů. Podíváme se na to, jak tyto faktory cíleně rozvíjet a jak vytvářet prostředí, ve kterém lidé nezůstávají jen ze zvyku, ale protože opravdu chtějí.
4 444 Kč
1 vstupenka
5 555 Kč
1 vstupenka
7 777 Kč
1 vstupenka