Úvod Spíkři Marie Šimonová

Marie Šimonová

Teleflex

Změna firemní kultury a výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit
Start-up přístup ve výrobní korporaci

13:30

VEMA hlavní stage - Hlavní sál 3. patro / modrá zóna

Seznamte se s firmou Teleflex, nadnárodní korporací, která překlenula propast mezi tradičním
přístupem výrobních firem a digitální érou. V prezentaci případové studie „Změna firemní kultury a
výkonu firmy pomocí digitálních inovací a sociálních médií, aneb jak uplatnit Start-up přístup ve
výrobní korporaci“ odhalíme, jak radikálně digitální transformace a strategické využití sociálních
médií mohou změnit firemní kulturu, atmosféru a celkový výkon firmy.

Medailonek Marie Šimonové:

Je Senior HR Marketing Specialist ve společnosti Teleflex, kde má od roku 2022 na starosti HR
marketing v obou českých závodech. Dříve působila na volné noze a na různých marketingových
pozicích se zaměřením na medical business. Své bohaté zkušenosti z jazykového vzdělávání a
komunikace uplatňuje v čele několikačlenného týmu a řídí aktivity od sociálních médií a komunikační
strategie až po CSR programy nebo firemní eventy. Specializuje se na Brand Management v
personalistice, Employer Branding a inovativní přístupy v HR marketingu.

Proč Teleflex?

Když nějaká firma vyšle na HRko plno svých lidí, svědčí to o její firemní kultuře. To se nám prostě za ty roky osvědčilo. Teleflex byl na HRko 2023 zastoupen snad 6 lidmi a tak se toto naše tvrzení pěkně potvrdilo. Teleflex je velká, mezinárodní US firma. V Česku má svůj závod, který se před lety potýkal s nižší angažovaností a zároveň horší výchozí pozicí při náborech. Bylo třeba něco změnit. Tou změnou bylo nastartování digitální transformace českého závodu, který se podařila až tak dobře, že český Teleflex se dostal v mezinárodním benchmarku mezi TOP4 nejlepších podniků globálně. Tahle případovka bude stát za to. Proč? Protože vás provede kroky digitální transformace a ukáže, jak se dají ve výrobní firmě tvořit ambasadoři, jak pracovat se sociálními sítěmi a jak celý mindset firmy změnit od základu a nastavit ho na cestu digitálního pokroku. Podle přípravy, kterou jsme od spíkrů viděli si jsme jisti, že tahle případovka bude stát za to.

 

Vstupenky (ceny bez DPH)

4 444

Early bird (bez DPH)
do 30.06.2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek

5 555

Standardní cena (bez DPH)
do 30. 9. 2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek

7 777

Last call (bez DPH)
od 1. 10. 2024

1 vstupenka


  • celodenní vstupné na HRko
  • všechny stage
  • catering
  • inspirativní případovky
  • inspirativní hosté
  • networking a výměna zkušeností
  • festival HR řešení
  • workshopové HR rooms
  • before party za malý příplatek